viernes, 21 de diciembre de 2007

Com cada nit, he despertat pensant en tu

Hi ha massa sentiments i em falten les paraules per tu. Tot ha passat com un somni, com quan arriba el sol després de la festa i te n'adones que comença a ser hora de tornar a la realitat.
T'en vas, i jo em quedo amb el teu sabor. És massa dolç.
La música ens ha unit, així que no trobo millor regal:

xq el dia perfecte seria amb tu

xq ets el meu princep
i m'agradaria ser la teva noia
xq estic boja per tu
hem fas perdre el control
xq ets el meu somni

x totes les paraules que encara no t'he dit
x allò que t'emportes de mi, les meves promeses
perque encara que la cançó digui el contrari, hi ha qui si estima, jo t'estimo

Només em faltarà la teva mirada
, perque a tu et porto a dins.
Voldria que no marxessis, o que em portessis amb tu; però ara només queda mirar al cel.
És un presentiment... seguiré aquí quan tornis, perquè agafis la meva mà i pugui començar a caminar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario